Whole 30 - Den šestý

by - pondělí, ledna 08, 2018

Ráno jsme jeli k ségře, kde jsem navrhla, že připravím snídani já. Takže jsme nakoupili potřebné suroviny, v 8 jsem je vytáhla z pelechu a začala úřadovat v kuchyni. Byla jsem celkem překvapná, že jsem po běžkách necítila nějakou svalovou bolest, což jsem popravdě čekala, když to byly první běžky v této sezóně. Naštěstí se nic takového nekonalo. Na oběd jsme byli zvaný k Matějovým rodičům, jeho taťka se nabídl, že uvaří podle pravidel programu, což bylo skvělý a já to moc oceňuju! Moc jsem si pochutnala a říkala jsem si, jak je skvělý, že vás rodina podporuje.
Snídaně - Whole 30
Dnešní jídelníček:
Snídaně: Míchaná vajíčka, slanina, ředkvičky, avokádo, paprika, rajče
Oběd: Vepřové na česneku, špenát, brambory, rajčátka, paprika, hrst ořechů
Večeře: Salát s tuňákem, olivami a avokádovým pestem

Avokádové pesto: Do mixéru dejte půl avokáda, stroužek česneku, čtvrt cibule a lžičku hořčice bez cukru a rozmixujte do hladké konzistence.

To je vše, dnes jsem si významně pochutnala na salátu, miluju totiž avokádo, česnek a cibuli. :D Jinak se cítím dobře, nic mi nechybí, už jsem i vychytala velikost porcí, takže nemám mezi jídly hlad, na což se mě dost často ptáte. :)

Aktivita: běh

Léňa
Oběd - Whole 30
Večeře - Whole 30
Pokud byste našli chybu, prosím, napište mi to. Snažím se po sobě vše kontrolovat, ale nikdo není neomylný.
Veškeré fotografie podléhají autorskému zákonu a mohou být šířeny pouze s vědomím autora.

You May Also Like

1 komentářů

  1. To jídlo na fotkách vypadá moc dobře :) Je fajn, že tě doma takhle podporují v tom, co děláš :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!