Whole 30 - Den dvacátýprvní

by - středa, ledna 24, 2018

Pondělí! Ach, přiznávám se bez mučení - nesnáším vstávání.Ale na dnešek jsem se celkem těšila, odpoledne jsem byla rozdávat letáčky na podporu pana profesora Drahoše pro druhé kolo prezidentské volby. To mě moc bavilo a lidé byli úžasní a milí. Dneska jsem měla takovou rychlosnídani, ráno se mi nechtělo moc vařit, ale polepšila jsem se u večeře. :D
Snídaně - Whole 30
Dnešní jídelníček:
Snídaně: Vejce na tvrdo, avokádo, zelenina, kiwi
Oběd: Zapečená zelenina s krůtím masem, pekany
Večeře: Zapečené papriky s hovězím masem polité kešu máslem

Zapečená zelenina: brokolici, petržel a mrkev nakrájíme na malé kousky, smícháme s nakrájeným krůtím masem, posolíme, opepříme a zelejeme rozšlehanými vejci smíchanými s vodou, pečeme na 200 stupňů do zezlátuntí.

Zapečené papriky: na ghí si osmahneme cibulku, na cibulce osmahneme hovězí maso, osolíme, opepříme, popřípadě přidáme jiné oblíbené koření. Poté naplníme směsí papriky a necháme péct asi 15 minut na 200 stupňů. Poté polejeme kešu máslem. :)


Aktivita: necvičím, neběhám, věnuji se naplno kampani pana profesora, samozřejmě chodím do práce, vařím... takže se omluvuju :)

Tak zase zítra!

Léňa
Oběd - Whole 30
Večeře - Whole 30
Pokud byste našli chybu, prosím, napište mi to. Snažím se po sobě vše kontrolovat, ale nikdo není neomylný.
Veškeré fotografie podléhají autorskému zákonu a mohou být šířeny pouze s vědomím autora.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář!