Whole 30 - Den druhý

by - čtvrtek, ledna 04, 2018

Tak jo, pokračujeme v krasojízdě, je tu den druhý. Dneska mini krize mezi obědem a večeří - měla jsem hlad, tak jsem si dala hrst makadamů a lžičku kokosáku. :D A pomohlo to. Zítra ale přidám na tucích, aby se mi toto nestávalo. Jinak se cítím v pohodě, zatím žádná sacharidová chřipka či únava, bolesti hlavy apod. Čekám kdy to přijde. :D
Snídaně - Whole 30
Dnešní jídelníček:
Snídaně: Jamón šunka (značka Albert Excellent, vyhovuje pravidlům), paprika, rajčata, okurka, mandle
Oběd: Hovězí na žampionech a ghí, brokolice, rajče, olivový olej
Večeře: Vaječná omeleta na ghí, slanina z Makrs&Spencer (taktéž vyhovuje), paprika, rajčata, okurka

Aktivita: běh

Ráno jsem měla připravený chia puding, ale při cestě do práce mě napadlo, zda je povolený ve Whole. Radši jsem si to ještě zkontrolovala na internetu a našla jsem, že povolený není, že je právě považován za "fake" jídlo - něco jako kaše, dezert nebo tak. Letěl teda s těžkým srdcem do koše a šla jsem si do Albertu nakoupit. Naštěstí tam mají tuhle španělskou šunku, která vyhovuje. :)

Tak zas zítra!

Léňa
Oběd - Whole 30
Večeře - Whole 30
Pokud byste našli chybu, prosím, napište mi to. Snažím se po sobě vše kontrolovat, ale nikdo není neomylný.
Veškeré fotografie podléhají autorskému zákonu a mohou být šířeny pouze s vědomím autora.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář!