Whole 30 - Den dvacátýsedmý

by - úterý, ledna 30, 2018

Ráno jsme konečně zase snídali spolu, tak jsem nám připravila opravdu lahůdku - vaječnou omeletu a vypečenou slaninku. To já naprosto miluju, když slanina křupe. Blbý je, že se musí dělat v troubě a tak to dýl trvá. Po snídani jsme se sbalili a vyrazili na klasický nedělní badminton, pak do Ikey a na návštěvu k rodičům, zakončili jsme to nákupem v Lidlu. :D Taková ta klasická neděle.
Snídaně - Whole 30
Dnešní jídelníček:

Snídaně: Vaječná omeleta, slanina, zelenina
Oběd: Losos, grilovaná zelenina, olivový olej
Večeře: Avokádovo-vajíčková pomazánka, zelenina, olivy plněné mandlí (kupuju v Lidlu a jsou boží!)

Aktivita: badminton

Překvapila mě nabídka v Ikee, kde jsem si dokonce mohla dát dvě jdla splňující pravidla - lososa s grilovanou zeleninou anebo kotletu s grilovanou zeleninou. Ještě jsem tam našla marinovaného lososa se zeleninou, ale z toho bych se nenajedla. Super, jen tak dál! Akorát jsem teda z té zeleniny vybrala ten hrášek.

Avokádovo-vajíčková pomazánka: avokádo rozkrojíme, vyloupneme a rozmixujeme se stroužkem česneku a půlkou cibule do hladka, přidáme sůl, pepř, lžičku hořčice a zamícháme. Vejce uvaříme natvrdo, oloupeme a nakrájíme, přidáme k rozmixovanému avokádu a zamícháme. Můžete udělat i bez česneku a cibule, ale nebude to tak výrazné. :)

Blížíme se do finále!

Léňa
Oběd - Whole 30
Večeře - Whole 30
Pokud byste našli chybu, prosím, napište mi to. Snažím se po sobě vše kontrolovat, ale nikdo není neomylný.
Veškeré fotografie podléhají autorskému zákonu a mohou být šířeny pouze s vědomím autora.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář!