Whole 30 - Den osmnáctý

by - neděle, ledna 21, 2018

Dnešní ráno bylo opět klidné a tak jsem měla čas si připravit božskou snídani v podobě zapečeného avokáda, což byla naprostá pecka. Pátek jsem si tak nastartovala skvělou snídaní a tak mi už nic nemohlo zkazit náladu. Stavila jsem se v Marks Spencer kouknout, co mají ve slevě a ukořistila jsem kapustičky a tmavé žampiony. Pak jsem ještě přihodila slaninu, která sice nebyla ve slevě ale 99,- Kč za 250 gramů té nejlepší slaniny mi přijde v pohodě cena.
Snídaně - Whole 30
Dnešní jídelníček:
Snídaně: Zapečené avokádo s vajíčkem, zelenina
Oběd: Kuřecí "fajitas" s pečenými brambory ve slupce
Večeře: Plněná rajčata tuňákem a vajíčkem, zelenina, kešu

Aktivita: dneska nic, včerejší běh mi moc nepomhl a mě nohy bolely snad ještě víc, než včera :D

Zapečené avokádo: avokádo rozpůlíte, vyjmete pecku, lžicí zvětšíte místo pro vajíčko, vyklepnete vejce, posolíte a dáte zapéct na cca 190 stupňů - já dávám jen na chvíli, aby vajíčko bylo ještě tekuté. Jinak pak avokádo zhořkne a není dobré.

"Fajitas": na ghí osmahnu papriku a cibuli na větší kostičky, až zelenina změkne přidám na kostky nakrájené krůtí maso, osolím opepřím, přidám římský kmín a červenou papriku a restuji, dokud není maso hotové. 

Plněná rajčata: rajčatům uříznete vršek, vydlabete, dužinu nakrájíte na menší kousky a smícháte s tuňákem (ve vl. šťávě) a vajíčkem, naplníte jimi rajčata a zapečete v troubě.

Těším se na víkend, jedu k rodičům, takže jsem si navařila do krabiček, zabalila ořechy, zeleninu a ghí a jedu jak vánoční stromeček. :D Nevadí!

ňa
Oběd - Whole 30
Večeře - Whole 30
Pokud byste našli chybu, prosím, napište mi to. Snažím se po sobě vše kontrolovat, ale nikdo není neomylný.
Veškeré fotografie podléhají autorskému zákonu a mohou být šířeny pouze s vědomím autora.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář!