Whole 30 - Den první

by - středa, ledna 03, 2018

Jak už jste jistě postřehli na mém instagramu, od druhého ledna držím opět program Whole 30 (první jsem držela loňský leden). Rozhodla jsem se to ale více dokumentovat než minulý rok, takže vás teď budu otravovat každou fotkou svýho jídla a vždycky den potom dám i článek na blog! :D Teda, pokud to bude časově možné, pokud ne, budu se snažit alespoň jednou za dva dny. A je tu teda den první!
Začala jsem až druhého, protože jsem si prostě o půlnoci na Silvestra chtěla přiťuknout s mým mužem a ve Whole30 se alkohol nemůže - jasně, asi by to tolik nevadilo, ale já to chci dodržet na 100%.
Snídaně - Whole 30
Ještě jsem si taky řekla, že každý den vykonám nějakou aktivitu, aby na mých hodinkách svítilo minimálně 100%.

Dnešní jídelníček:
Snídaně: 3 vejce natvrdo, zelenina, hrst mandlí
Oběd: Kuřecí paličky, batátové pyré s olivovým olejem, rajčátka
Večeře: Salát (ledový salát, salát frisée, endivie, mrkev, bílé zelí, rajčata, okurka, paprika) s uzeným lososem a olivovým olejem

Aktivita: 2h badmintonu

A cítím se super a jsem ráda, že jsem do toho znova šla, zase je v mém stravování trochu řád! :D
Jsem taky ráda, že se do mé výzvy připojilo tolik z vás a vzájemně se podporujeme ve skupině na FB!

Tak zase zítra, mějte se krásně!

Léňa

P.S. Omlouvám se za foodstyling a kvalitu fotek, teď to měsíc asi trošku nebudu dávat! :D Jím většinou v práci nebo večer doma za tmy.
P.S.2: Co je to Whole 30 zjistíte zde (pokud nevíte).
Oběd - Whole 30
Večeře - Whole 30
Pokud byste našli chybu, prosím, napište mi to. Snažím se po sobě vše kontrolovat, ale nikdo není neomylný.
Veškeré fotografie podléhají autorskému zákonu a mohou být šířeny pouze s vědomím autora.

You May Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář!