Whole 30 - Den třicátý

by - pátek, února 02, 2018

A je tu konec! Neuvěřitelný! Fakt jsem to zase zvládla. Plácám se po rameni. Dnes jsem si udělala výbornou snídani podle kuchařky od Kačí z blogu mycookingdiary.cz, akorát jsem vynechala parmazán. Na oběd jsem zašla s kamarádkou do salaterie, kam chodím moc ráda a jsou tam velmi vstřícní a vždy mi rádi zamění jakoukoliv surovinu v salátu za jinou. No a zakončila jsem to královskou večeří v podobě steaku.
Večeře - Whole 30
Dnešní jídelníček:

Snídaně: Cuketové muffiny, ořechy, zelenina
Oběd: Tuna salát (salát, tuňák, vajíčko, řepa, žampiony, cibule, batáty, oliváč)
Večeře: TopBlade steak, dýňové hranolky, avokádo

Aktivita: Killer Buns&Thighs od Jillian Michales (makačka na nohy, masakr!)

A co bude dál ptáte se? Jaké jsou výsledky? Vše shrnu do samostatného článku, kde bych se chtěla dopodrobna rozepsat o všem ohledně Whole 30 a paleo stravy.  A taky se na vás budu těšit v neděli večer na livestreamu na mém instagramu - čas vám dám ještě vědět v instastories. :)

Léňa
Snídaně - Whole 30
Oběd - Whole 30
Pokud byste našli chybu, prosím, napište mi to. Snažím se po sobě vše kontrolovat, ale nikdo není neomylný.
Veškeré fotografie podléhají autorskému zákonu a mohou být šířeny pouze s vědomím autora.

You May Also Like

2 komentářů

  1. Ahoj, je to všechno inspirativní. Chystám se vyzkoušet, některá jídla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!