Anglie 2016 - Den 1 - Chelmsford

Moje první cesta v roce 2016 byla do Anglie. Už 4 roky tam žije moje skvělá kamarádka Terka, a já se konečně odhodlala za ní letět. Byla jsem nejvíc natěšená a ještě tomu dodala ta předpověď počasí - 4 slunečné dny. V Anglii! Blízko Londýna!

Letěla jsem ve čtvrtek večer na letiště Standsted, kde mě Terka vyzvedla a společně jsme jeli do Chelmsfordu, kde žije. A tak mi začla úžasná dovolená plná jídla, zažitků, smíchu, nákupů a nejúžasnější Anglie. Já to tam miluju.

Ráno jsem se probudila do slunečného dne a dostala jsem úžasnou snídani do postele. Tohle bych mohla každý den! Jen tak jsme se válely, kecaly, koukaly na televizi a pak se před obědem vypravily na procházku města. Dneska to bude lazy den. Terka má po 12 hodinách v práci a já včera vstávala taky v 5:30, abych stihla práci, cvičení, sbalení, večeři a pak odjezd na letiště, let a jízda autobusem do Chelmsfordu.
Asparagus, avokádo, ztracené vejce, croissanty a mátový/zelený čaj
Chelmsford leží 51 km severo-východě od Londýna a je hlavním městem Essexu. Má zhruba 120 tisíc obyvatel. Musím říct, že jsem si ho zamilovala. Kdybych si měla vybrat, jestli žít tam nebo v Lodnýně, každopádně volím Chelmsford. Já Anglii miluju, takže jsem byla nadšená z každé věci, co jsme viděla. Ty úžasné malé domky, předzahrádky, jízda v opačném pruhu vozovky, parky, běžci, trhy. Neumím to vyjádřit. :) Fotky to snad řeknou za mě:
Chelmsford Cathedral

Trhy v centru města
Znak města Chelmsford
Park
Kino
Anglie
Po procházce a prvním nákupu (jo, těch ještě bude, asi na to udělám samostatný článek :D) jsme se rozhodly jít domů, dát si oběd a prostě se válet (jak říká Terka - Day off). Byly jsme fakt unavené a na další den jsme plánovaly jet k moři - do Southendu.
Těstoviny s brokolicí, kuřecím masem a sýrem
Salát s avokádem a "kuřecími" vege nugetami, tortilla
Pokud budete mít pocit, že jsem tam jela jen jíst, tak to není jen pocit. :D Měla jsem se královsky a užívala si všechno, co přišlo. Zítra Southend, těším se!